tisdag 1 november 2016

Efwas november-UFO

Nu har jag funderat färdigt. Eftersom jag har de flesta av mina ufo-stickningar i mitt franska hem och jag inte riktigt vet när jag kommer dit fick jag välja bland de mindre ufo-stickningar jag har med mig i mitt svenska hem. Mindre, för att jag ska kunna ta med det om jag ska flyga och inte har incheckat bagage. Även om jag egentligen ville byta till något annat än det jag hade i oktober blir det inte så.
Kanske lika bra att mina tvåändsstickade vantar blir klara så att jag kan använda dem när det blir kallt. Eller rättare sagt Så att jag kan använda dem så snart de blir klara eftersom det redan ÄR kallt. Det som oroar mig nu är om det enfärgade orange visjögarnet kommer att räcka. Jag tror att jag har mer i mitt franska garnlager men om jag inte kommer dit... Suck, ibland är det jobbigt att inte bara ha ett hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar